باربری اهواز به تبریز با ارزان ترین قیمت

باربری اهواز به تبریز با ارزان ترین قیمت

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین باربری اهواز به تبریز و ویژگی های آن آشنا کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

اگر تا بحال از شهر زیبای تبریز دیدن کرده باشید، می دانید که تبریز کلان شهری سرسبز و زیباست. البته این شهر شهرک های صنعتی بسیار فعالی نیز دارد که فعالیت های عمرانی و صنعتی شان زبان زد خاص و عام است.

اهواز نیز یکی از کلان شهرهای مهم ایران است که با وجود شرکت نفت، کارخانجات فولاد خوزستان و کارگاه های تولیدی فراورانی که دارد یکی از قطب های صنعتی ایران به شمار می رود.

در این مطلب در مورد جابجایی محموله های مختلف از اهواز به تبریز سخن می گوییم. یکی از چالش های مهم در این زمینه، مسافت زیاد و دردسر های باربری اهواز به تبریز می باشد. اگر شما نیز جزء کار آفرینان و صاحبان صنایعی هستید که دغدغه نحوه جا به جایی بار خود را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

باربری اهواز به تبریز با وطن گرد

شرکت باربری وطن گرد، از ابتدای فعالیت خود تاکنون، هزاران محموله مختلف را به اقصی نقاط ایران زمین حمل کرده است. این شرکت با سال ها سابقه درخشان و با کادر حرفه ای خود، توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید. یکی از دلایل محبوبیت باربری وطن گرد، تنوع در خدمات باربری است. برای مثال در باربری اهواز به تبریز تمامی خدمات ذیل، به بهترین نحو ممکن توسط پرسنلی آموزش دیده و خبره و ماشین هایی به روز، ارائه می شود.

  • باربری انواع آهن آلات، میلگرد و تیر آهن
  • حمل انواع چوب و مشتقات ان در باربری اهواز به تبریز
  • جابجایی انواع سنگ های معدنی با پیشرفته ترین و مجهز ترین تریلی های کفی و بغلدار
  • انتقال انواع محموله های سنگین و فوق سنگین
  • باربری ماشین آلات راهسازی و صنعتی
  • حمل اثاثیه منازل، ادارات و شرکت ها
  • و …

باربری اهواز به تبریز و محموله های ترافیکی

گاهی اوقات ابر کارخانجات و صنایع بزرگ، نیازمند حمل و نقل محموله هایی هستند که وزن و ابعاد نامتعارفی دارند و خارج از استاندارد های تعریف شده هستند. اصطلاح شناخته شده اینگونه بار ها، محموله های ترافیکی می باشد. سازمان راهداری برای حمل محموله های ترافیکی، قوانین ویژه ای تعیین کرده که اولین مورد آن اخذ پروانه عبور است. جابجایی محموله های ترافیکی سهم مهمی در باربری اهواز به تبریز دارد. برای سهولت انجام باربری اهواز به تبریز در خصوص بار های ترافیکی، شرکت وطن گرد تدابیر ویژه ای اندیشیده تا محموله شما به بهترین نحو ممکن به مقصد انتقال یابد. استفاده از ماشین های باربری قدرتمند نظیر انواع کمرشکن ها و بوژی های مجهز، اسکورت ماشین های باربری و رعایت ساعات باربری اینگونه محموله، جزئی از خدمات ارزنده ای است که در باربری اهواز به تبریز ارائه می شود.

باربری اهواز به تبریز با ارزان ترین قیمت

هزینه باربری اهواز به تبریز

همانطور که می دانید در تعیین نرخ دقیق باربری، عوامل متعددی سهیم هستند. وزن، ابعاد، مسافت مبدا و مقصد، جنس بار، ماشین باربری انتخابی، نوع بیمه بار و دیگر موارد، از عوامل موثر بر هزینه باربری اهواز به تبریز می باشند. همانگونه که می دانید فاصله اهواز تا تبریز قدری طولانی است. این مسئله باعث افزایش هزینه های باربری اهواز به تبریز خواهد شد. اما شرکت ما با رعایت اصل مشتری مداری، همواره مناسب ترین قیمت را برای مشتریان عزیز لحاظ می کند و در مقایسه با سایر باربری ها، گزینه مناسبی برای باربری اهواز به تبریز می باشد.

بیمه باربری اهواز به تبریز

شرکت وطن گرد برای تمامی سفارش های باربری اهواز به تبریز بیمه نامه و بارنامه معتبر صادر می کند. این امر سبب می شود مشتریان ما حمل محموله های خود را با خیالی آسوده و کمترین نگرانی به ما بسپارند. خدمات باربری اهواز به تبریز همه روزه حتی در ایام تعطیل توسط این شرکت ارائه می گردد. عملیات بارگیری، حمل بار و تخلیه در سریع ترین زمان ممکن و با رعایت کلیه نکات ایمنی صورت می گیرد. انتخاب خودروی مناسب و به کار گیری رانندگان کارآزموده در باربری اهواز به تبریز و سایر شهرستان ها برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

خودروهای مجهز در باربری اهواز به تبریز

همانگونه که گفته شد شرکت ما به دلیل تنوع بالای محموله ها، از خودروهای متنوعی در باربری اهواز به تبریز اسنتفاده می کند. انواع خاور مسقف و روباز، کامیون و کامیونت، تریلی کفی و بغلدار، بوژی و کمرشکن از جمله این خودروها می باشند. انتخاب خودرو مناسب نه تنها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان عزیز می شود بلکه از حوادث ناخوشایند و بروز خسارت های احتمالی نیز جلوگیری می کند.

باربری-اهواز به تبریز

سفارش باربری اهواز به تبریز

اگر به دنبال خدمات باربری اهواز به تبریز هستید و در انتخاب از میان شرکت های باربری اهواز سردرگم شده اید، کافی است یک بار خدمات شرکت وطن گرد را امتحان کنید. تمام تلاش مجموعه ما به دست آوردن اعتماد و رضایت شما عزیزان می باشد تا برای همیشه از مشتریان ثابت ما باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و هزینه های دقیق باربری اهواز به تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما همواره آماده پاسخگویی به ابهامات و پرسش های شما در این زمینه هستیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.