حمل ماشین های راهسازی در اهواز با ارزان ترین قیمت

حمل ماشین های راهسازی در اهواز با ارزان ترین قیمت

با گسترش و توسعه یافتن هرچه بیشتر شهرها و کلان شهرها، مقدمات ساخت، تجهیز و ترمیم راه‌ها و جاده‌ها فراهم آمده است. همانطور که می‌دانید برای ساخت و ترمیم جاده‌ها به حمل ماشین های راهسازی در اهواز نیاز خواهد بود. این ماشین‌های فوق سنگین توسط کارخانجات کلان شهرها ساخته و دپو می‌شوند و پس از فروش به منظور بهره‌برداری در امور راهسازی به مقصد ارسال می‌گردد.

ارسال و حمل ماشین های راهسازی در اهواز به ظاهر کار آسانی به نظر می‌رسد. ولی واقعیت امر این است که چنانچه حمل و بارگیری این ماشین‌ها به خوبی انجام نشود، می‌تواند خسارات جانی و مالی غیرقابل جبرانی را به دنبال داشته باشد. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات مفید و کاربردی در خصوص حمل ماشین های راهسازی در اهواز را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

حمل ماشین های راهسازی در اهواز

می‌توان گفت از جمله شهرهای مهم در زمینه راهسازی، اهواز است. بر همین اساس پیدا کردن یک شرکت باربری خوب به منظور حمل ماشین های راهسازی در اهواز دارای اهمیت فراوانی است. برای حمل ماشین‌ آلات راهسازی می‌بایست از خودرو‌های مدرن و پیشرفته، ایمن و همچنین رانندگانی مجرب کمک گرفت تا مانع از بروز صدمات و خسارات احتمالی گردد.

مؤسسه وطن گرد با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در زمینه‌های متعدد باربری، آماده خدمت به مشتریان جهت حمل هر نوع محموله به خصوص حمل ماشین آلات راهسازی است. مجموعه ما با در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین ماشین‌های باربری از جمله بوژی‌ و انواع کمرشکن‌، تضمین یک باربری مطمئن و سلامت محموله را به مشتریان خود خواهد داد.

انواع ماشین های راهسازی در اهواز

برای آنکه تجربه خوبی از حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز داشته باشید، در مرحله نخست بایستی نوع خودرو جهت باربری را متناسب با وزن و نوع ماشین آلات راهسازی خود، مشخص کنید. حمل ماشین های راهسازی در اهواز انواع مختلفی داشته که به طور اجمالی در زیر به معرفی هر یک خواهیم پرداخت:

۱. بیل مکانیکی

از جمله پرکاربردترین ماشین آلات مورد استفاده در ساخت و ساز جاده‌ها و حمل ماشین های راهسازی در اهواز بیل‌های مکانیکی هستند که در راهسازی کاربرد ویژه‌ای دارند. بیل‌های مکانیکی به منظور گودبرداری، خاک برداری، حفر کانال و حمل یک‌سری مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که این نوع ماشین آلات راهسازی ابعاد و وزن‌های گوناگونی دارند.

۲. لودرها

 لودرها جزو پرکاربردترین ماشین آلات راهسازی در اهواز محسوب می‌شوند. از جمله کاربردهای فراوان لودر می‌توان به احداث خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندق‌ها و خاکریزی در اطراف لوله‌های کار گذاشته شده در کانالها، بارکردن کامیون‌ها، حمل بتن به مکان قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح اشاره داشت. باربری انواع لودر از طریق حمل ماشین های راهسازی در اهواز توسط مجموعه وطن گرد یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود.

۳. تراکتورها و بولدوزرها

یکی دیگر از مهم‌ترین ماشین آلات راهسازی تراکتور است که کاربردهای متعددی دارد. هدف اولیه تراکتور به جلو راندن و یا کشیدن انواع بار است. روی تراکتور انواع لوازم مکانیکی از جمله بیل های مکانیکی، ریپرها، تیغه‌های بولدوزر، دکل‌های لوله گذار جانبی، کج بیل‌ها و… می‌توان نصب کرد. هر کدام از ماشین آلات از وزن و ابعاد متفاوتی برخوردار بوده که این تنوع باعث شده تا هر یک طریقی متفاوت در حمل ماشین های راهسازی در اهواز حمل گردند.

حمل انواع جرثقیل با کمرشکن در اهواز

 به منظور حمل و نقل جرثقیل، ابتدا می‌بایست وزن و ابعاد جرثقیل را بررسی کرد. در پاره‌ای از موارد جرثقیل‌ها وزن زیادی دارند و نمی‌توان از کمرشکن پلدار استفاده کرد.

 در این شرایط می‌بایست سکو یا جرثقیل را به جهت بارگیری و تخلیه مورد استفاده قرار داد. در صورتی که وزن و ابعاد و شرایط جرثقیل متناسب با تریلی کمرشکن پل‌دار باشد، می‌توان به راحتی جرثقیل را توسط پل‌های انتهایی کمرشکن به داخل برد و تخلیه کرد.

 برای حمل جرثقیل در حمل ماشین های راهسازی در اهواز بهترین راه تماس با مشاوران و کارشناسان وطن گرد است.

حمل ماشین های راهسازی در اهواز با ارزان ترین قیمت

بیمه نامه مخصوص حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز 

چنانچه تصمیم دارید محموله‌های سنگین و فوق سنگین را از اهواز به شهرستان ارسال کنید، مجموعه وطن گرد این اطمینان را به شما خواهد داد که بهترین و کامل‌ترین بیمه نامه را در اختیارتان قرار دهد. با وطن گرد در هنگام حمل و جابه‌جایی ماشین آلات صنعتی و راهسازی با اطمینان خاطر دستگاه‌های خود را به جاده بسپارید.

بیمه نامه مورد استفاده حمل ماشین های راهسازی در اهواز یکی از کامل‌ترین بیمه نامه‌ها بوده که در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای تمام خسارات را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پرداخت خواهد کرد.

ارسال کانکس و خانه پیش ساخته

 جهت باربری و حمل انواع کانکس‌های عظیم و خانه‌های پیش ساخته در یک‌سری موارد می‌بایست از تریلی‌های کمرشکن و در بعضی موارد از تریلی کفی استفاده کرد. در هر حالت، به منظور ارسال انواع کانکس و خانه پیش ساخته از طریق حمل ماشین های راهسازی در اهواز به هر نقطه‌ای از ایران، مجموعه وطن گرد بهترین و مناسب‌ترین قیمت آماده ارائه خدمات است.

حمل ماشین های راهسازی در اهواز با مجموعه باربری وطن گرد

همانگونه که بیان شد، نوع و وزن ماشین آلات راهسازی در انتخاب ماشینی که به منظور باربری آن تعیین می‌شود، بسیار دارای اهمیت است. به طور معمول ماشین آلات راهسازی که وزنشان کمتر از 70 تن است را با انواع کمرشکن و ماشین آلاتی که وزن آنها بیشتر از 70 تن است را با بوژی حمل می‌کنند.

برای حمل ماشین ‌های راهسازی در اهواز می‌بایست به دنبال یک باربری مناسب باشید که بتواند به بهترین صورت ممکن این کار را انجام دهد. شرکت وطن گرد از جمله بهترین شرکت‌های باربری اهواز بوده که با بهره‌گیری از کارکنان حرفه‌ای و همچنین ارائه بیمه نامه‌های معتبر، ضامن کیفیت و سلامت محموله شما خواهد بود.

جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین اطلاع از هزینه‌های حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و یا از طریق سایت vatangardco.com با ما در ارتباط باشید. مجموعه ما با رعایت آخرین استانداردها صفر تا صد سفارشات شما را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.