باربری محموله ترافیکی در اهواز با ارزان ترین قیمت

باربری محموله ترافیکی در اهواز با ارزان ترین قیمت

شاید برایتان جالب باشد که بدانید محموله های فوق سنگین و غول پیکر توسط چه ماشین هایی و چگونه از محل تولید به محل استفاده و مقصد می رسند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که نحوه باربری انواع محموله های سنگین و فوق سنگین و به خصوص محموله های ترافیکی برایتان جالب است، با ما همراه باشید. در این مطلب اطلاعات کاملی را از نحوه باربری محموله های ترافیکی در اهواز در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار می دهیم.

محموله ترافیکی چیست؟

محموله های ترافیکی به بار هایی اطلاق می شود که از نظر وزن، طول، عرض و ارتفاع، غیر متعارف و غیر استاندارد باشند. به طور کلی برای جا به جایی این نوع محموله ها نیاز به پروانه عبور می باشد. حمل و باربری محموله های ترافیکی در اهواز یا هر شهر دیگری دارای ضوابط و شرایط خاصی است که عدم رعایت آن می تواند خطرات و عوارض جبران ناپذیری بر جا بگذارد.

محموله های ترافیکی دارای ویژگی های خاصی هستند که وجود هر یک از آنها در بار شما سبب می شود تا محموله تان، بار ترافیکی تلقی شود.

باربری محموله ترافیکی در اهواز

تقسیم بندی های محموله ترافیکی در اهواز

برای انتخاب ماشین باربری مناسب برای حمل محموله ترافیکی در اهواز، ابتدا باید بدانید که بار شما از چه نظر بار ترافیکی محسوب می شود. در این صورت می توانید بهترین ماشین باربری را برای حمل محموله ترافیکی در اهواز پیدا کنید. چرا که انتخاب ماشین هایی که قدرت و توان جا به جایی بار ترافیکی تان را ندارد، نه تنها هزینه هایتان را بیشتر می کند بلکه ممکن است سبب بروز خسارت نیز شوند.

الف) محموله ترافیکی از طول: بارهایی که طول انها بیشتر از 13 متر باشد، جزء محموله های ترافیکی محسوب می شود.

ب) محموله ترافیکی از عرض: محموله ای که عرض آن بیش از 2.5 متر باشد، محموله ترافیکی محسوب می شود.

ج) محموله ترافیکی از ارتفاع: محموله ای که ارتفاع آن بیش از 4.5 متر باشد، محموله ترافیکی تلقی می شود.

د) محموله ترافیکی از وزن: محموله های ترافیکی از لحاظ وزن به سه دسته تقسیم می شوند: 1_ بار ترافیکی سبک یا نیمه سنگین 2_ بار ترافیکی سنگین 3_ بار ترافیکی فوق سنگین

باربری محموله ترافیکی فوق سنگین در اهواز

قوانین باربری محموله ترافیکی در اهواز

محموله های ترافیکی دارای ویژگی های نامتعارف و غیر استاندارد هستند که حمل و انتقال آنها در حالت عادی ممنوع است. دلیل این امر این است که حمل اینگونه بارها در میان ترافیک شهرها سبب ایجاد تصادفات زنجیره ای و خسارت می شود. از طرفی هم صنایع و کسب و کارها به اینگونه وسایل و ماشین آلات به شدت نیازمند هستند. از این رو برای باربری محموله ترافیکی در اهواز و سایر نقاط کشور قوانین خاصی تعریف شده است.

باربری محموله ترافیکی در اهواز همچون سایر شهر ها نیازمند اخذ مجوز از سازمان راهداری و رعایت برخی قوانین و ضوابط است. در بخش زیر به برخی از این قوانین پرداخته ایم:

  • داشتن بیمه نامه معتبر
  • انتخاب مسیری مناسب برای باربری محموله ترافیکی در اهواز
  • رعایت ساعت باربری در جاده ها
  • داشتن ماشین های اسکورت در صورت نیاز

باربری محموله ترافیکی در اهواز با وطن گرد

باربری محموله ترافیکی در اهواز یکی از خدمات باربری است که روزانه توسط شرکت وطن گرد انجام می شود. ما با رعایت تمامی قوانین ترافیکی، ارائه بیمه نامه های معتبر مخصوص بارهای ترافیکی، بهره گیری از ماشین های باربری مناسب و استفاده از کارشناسان ماهر، آماده ایم تا خاطره بهترین باربری محموله ترافیکی در اهواز را برایتان رقم بزنیم. جالب است بدانید شرکت وطن گرد تمامی خدمات باربری اهواز را با نازلترین نرخ برایتان انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری محموله ترافیکی در اهواز و هزینه آن با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.